Sıkça Sorulan Sorular - Teslimat Sonrası

jQuery UI Accordion - Default functionality

Kargo kutum boş/hatalı çıktı.

Siparişiniz size ulaştığında, kargo görevlisi yanınızda iken ürün paketini kontrol ediniz. Kargonuzun eksik ya da yanlış gelmesi durumunda kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Ürünü, bu tutanak ve doldurmanız gereken Arıza Başvuru Formu ile birlikte Namaste'ye geri gönderebilirsiniz.

Siparişim eksik olarak gönderilmiş.

Siparişinizde yer alan ürün/ürünlerden bir ya da bir kaçı faturanızda gönderildi olarak görünmesine rağmen teslim edilen kargo paketi içinde yoksa 'Eksik Ürün Başvuru Formu'nu doldurmanız gerekmektedir.

Hasarlı ürün gönderilmiş.

Siparişiniz size ulaştığında, kargo görevlisi yanınızda iken ürün paketini kontrol ediniz. Kargonuzun hasarlı çıkması durumunda kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Ürünü, bu tutanak ve doldurmanız gereken Arıza Başvuru Formu ile birlikte Namaste'ye geri gönderebilirsiniz.

Sipariş ettiğim ürün yerine farklı bir ürün geldi.

Siparişiniz size ulaştığında faturada yazan ile kargonuzdan çıkan ürünün farklı olması halinde sitemizden Yanlış Ürün Başvuru Formu doldurmanız gerekmektedir.

Faturam gelmedi.

Faturalar aksi belirtilmediği sürece ürün ile birlikte gönderilmektedir. Ürün içerisinden çıkmayan faturalar daha sonra adresinize gönderilir. Fatura tarafınıza ulaşmadığı takdirde lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Hediye ürünüm gönderilmemiş.

Hediye ürünler genel olarak sipariş ile birlikte gönderilir. Stokta olmayan hediye ürünler daha sonra size ulaştırılır. Sipariş paketinizde bulunmayan hediye ürünleri lütfen bize bildiriniz.

Ürünümü iade etmek istiyorum.

İade etmek istediğiniz ürün için "İade Koşulları" bölümünü okumanızı rica ederiz. Ürün iadesi teslim tarihinden itibaren 7 gün içinde sitemizden "İade Formu" sayfasından başvuruda bulunmanız doğrultusunda yapılabilmektedir.

Taksitle aldığım ürünün iadesinde limitimin tamamı açılır mı?

Taksitlendirilmiş kredi kartı alışverişleri iadelerinde tutarın tamamı sahibi olduğunuz kredi kartınızın bankasına tek seferde ödenir. Bu aşamadan sonra banka, bu tutarı kredi kartınıza her ay taksit tutarı kadar yatırır ve çeker. Bu işlem taksit sayısı kadar ay süresince devam eder. Eğer iadeden önce 1 veya 2. taksit vb. ödemiş iseniz; 1 ve 2 . taksidi hesabınıza yatırır fakat diğerlerinde olduğu gibi bu tutarları hem yatırıp hem de çekmez, sadece ekstreye + taksit tutarı kadar meblağ yatırılır. Bu tutarları ödeme yapacağınız aya ait kredi kartı ekstrenizde + Bakiye olarak görebilirsiniz.

Yapılan para iadesini hesabımda göremiyorum

İade ya da iptal sonrasında ortaya çıkan alacak tutarınız tarafımızdan online olarak kredi kartı hesabınıza geri iade edilir. İade işleminin hesabınıza yansıması ise bankanızın işlem sürecine göre değişkenlik gösterebilmektedir.

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.