Sık Sorulan Sorular

Konu başlıklarını sizin için listeledik: jQuery UI Accordion - Default functionality

Ürünün kargoya veriliş süresi kaç gündür?

Sipariş edilen ürünler 24 saat içerisinde kargoya verilmek üzere hazırlanır. Bu süreyi aşan gönderiler tarafınıza bildirilir.

Ürün stokta var mı?

Ürün ayrıntı sayfasında ürünün stokta olup olmadığı belirtilmiştir. Stokta olmayan ürün sepete atılamaz.

Bulunduğum adrese kargo dağıtımı yapılıyor mu?

Çalıştığımız kargo firmaları Türkiye'nin her bölgesine kargo dağıtımı yapabilmektedir. Ancak bazı özel bölgeler için teslimat günü veya şekli değişiklik gösterebilir.

Ürünün KDV dahil net fiyatı nedir?

Her ürünün KDV dahil ve hariç fiyatları ürünün sayfasında belirtilmiştir.

Kredi kartı puanlarım ile ödeme yapabilir miyim?

Bazı dönemlerde bankalarla olan anlaşmamız doğrultusunda puan kullanımı aktif hale geitirlmektedir. Fakat bu her siparişte geçerli olmayabilir. Ayrıntılı bilgi kampanya dönemlerinde duyurulur.

Kargo bedava olmasına rağmen hesabıma ücret yansıtılıyor. Neden?

Kargo bedava kampanyaları bazen tüm ürünleri kapsarken, bazen ürün bazlı veya bir kredi kartına özel olabilir.

EFT/Havale ile ödemem onaylanmadı. Neden?

EFT veya Havale ile ödemelerin onaylanabilmesi için Havale Bildirim Formu'nu doldurmanız gerekmektedir. Formu doldurmanıza rağmen onay gerçekleşmediyse lütfen bize ulaşınız.

Yurt Dışına Teslimat Yapılıyor Mu?

Maalesef Türkiye sınırları dışına sipariş gönderemiyoruz. En kısa sürede sisteme yeni ülkeler dahil edebilmek için çalışmalarımız devam etmektedir.

Teslimat adresimi değiştirmek istiyorum.

Sipariş formunda belirlediğiniz teslimat adresiniz sadece ürününüz henüz tedarik sürecinde iken değiştirilebilir. Ürününüz kargoya verildikten sonra teslimat adresi değişikliği yapılamaz.

Fatura bilgilerinde değişikliği yapmak istiyorum.

Sipariş formunda belirlediğiniz fatura bilgilerinde değişiklik yapılamaz.

Fatura teslimat adresimi değiştirmek istiyorum.

Tarafınıza irsaliyeli fatura kesimi gerçekleştirdiğimiz için, ürünleri faturalardan bağımsız olarak gönderememekteyiz.

Siparişimdeki ürünü değiştirmek istiyorum.

Ödeme işlemleriniz, sipariş oluşturma anında tamamlandığı için ürün değişim işlemi bir önceki siparişinizi iptal ettirerek, yeni bir sipariş oluşturmanız ile gerçekleşebilir. Ürün değişim işlemi bu koşulda ancak siparişiniz tedarik sürecinde iken gerçekleştirilir. Ürün kargoya verildikten sonra ürün değişim işlemi yapılamaz.

Kargomu şubeden teslim almak istiyorum.

Size daha iyi ve hızlı hizmet verebilmek için korgo şubesinden teslimatımız bulunmamaktadır. Ürünlerin teslimatı belirlediğiniz teslimat adreslerine yapılır.

Ayrı siparişlerimin aynı kargoyla topluca gönderilmesini istiyorum.

Siparişleriniz ayrı ayrı alındığı ve faturalandırıldığı için iki ayrı siparişinizi size tek bir kargo çıkışı ile gönderememekteyiz.

Siparişi verdiğim ürünlerin ileriki bir tarihte teslim edilmesini istiyorum.

Sipariş verdiğiniz ürünler sitemizde belirtilen tahmini teslimat sürelerinde paketlenerek kargo ile adresinize gönderilmektedir. Maalesef siparişleriniz için teslimat tarihi belirleyemezsiniz.

Kargoya verilmemiş olan siparişimi iptal etmek istiyorum.

Siparişlerinizi kargoya verilmeden önce iptal edebilirsiniz. Bu durumda tarafınıza herhangi bir ödeme yansıtılmaz.

Siparişimi iptal etmiştim, ancak tekrar aktif olmasını istiyorum.

Siparişiniz iptal edildiğinde ödemiş olduğunuz tutar kredi kartınıza ya da hesabınıza online olarak geri ödenmektedir. Bu sebeple, iptal edilen siparişiniz yeniden aktif edilememektedir. Dilerseniz online olarak yeniden sipariş verebilirsiniz.

Siparişime yeni bir ürün eklemek istiyorum.

Ödeme işlemleri siparişinizi oluşturma aşamasında tamamlanmakta olup nihai sipariş olarak bize ulaşmaktadır. Bu sebeple mevcut siparişinize yeni ürün eklenememektedir. Dilerseniz sitemizden ayrıca sipariş verebilirsiniz.

Kargodaki siparişimi iptal etmek istiyorum.

Sipariş iptali sadece ürünleriniz kargolanmadan önce yapılabilmektedir. Kargoda bulunan ürününüz için iade işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

Teslimatımı yapacak kargo şirketini değiştirmek istiyorum.

Siparişinizi oluşturma aşamasında tercih ettiğiniz kargo firmasını, sipariş verildikten sonra değiştirememekteyiz. Seçtiğiniz kargo firması teslimat adresinize teslimat yapmıyor ise siparişinizi iptal ederek yeniden sipariş verebilirsiniz. Kargo firmanızı seçmeniz halinde firmamımız belirlediği 'Ücretsiz Kargo' kampanyalarından yararlanamayabilirsiniz.

Aynı siparişimdeki farklı ürünlerin farklı adreslere teslim edilmesini istiyorum.

Siparişlerinizde tek bir teslimat adresi kaydı alınabilmekte olup aynı siparişte bulunan farklı ürünler farklı teslimat adreslerine teslim edilememektedir.

Siparişim bana ne zaman teslim edilir?

Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra, kargo firmasının teslimat zamanı teslimat bölgenize göre değişkenlik gösterebilmektedir. Detaylı bilgiyi Kargo firmanızdan alabilirsiniz.

Siparişimin belirli bir saat aralığında teslim edilmesini istiyorum.

Siparişleriniz için kargo teslimatı tercihinde bulunduysanız teslimat saati belirleyememekteyiz. Teslimatlar kargo firmasının çalışma saatleri içinde size teslim edilecektir.

Kargo bana ulaşmadan geri dönmüş, tekrar gönderilmesini istiyorum.

Müşteri kaynaklı teslimat yapılamaması durumunda 2. kargo ücreti tarafınıza yansıtılır.

Kargo şirketi bulunduğum adrese seyrek teslimat yapıyor.

Kargo firmalarının teslimat süreleri teslimat bölgelerine göre değişkenlik gösterebilir. Mobil Bölge olarak tanımlanan teslimat yerlerine kargo firması haftada bir ya da birkaç kez teslimat yapmaktadır.

Kargo kutum boş/hatalı çıktı.

Siparişiniz size ulaştığında, kargo görevlisi yanınızda iken ürün paketini kontrol ediniz. Kargonuzun eksik ya da yanlış gelmesi durumunda kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Ürünü, bu tutanak ve doldurmanız gereken Arıza Başvuru Formu ile birlikte Namaste'ye geri gönderebilirsiniz.

Siparişim eksik olarak gönderilmiş.

Siparişinizde yer alan ürün/ürünlerden bir ya da bir kaçı faturanızda gönderildi olarak görünmesine rağmen teslim edilen kargo paketi içinde yoksa 'Eksik Ürün Başvuru Formu'nu doldurmanız gerekmektedir.

Hasarlı ürün gönderilmiş.

Siparişiniz size ulaştığında, kargo görevlisi yanınızda iken ürün paketini kontrol ediniz. Kargonuzun hasarlı çıkması durumunda kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Ürünü, bu tutanak ve doldurmanız gereken Arıza Başvuru Formu ile birlikte Namaste'ye geri gönderebilirsiniz.

Sipariş ettiğim ürün yerine farklı bir ürün geldi.

Siparişiniz size ulaştığında faturada yazan ile kargonuzdan çıkan ürünün farklı olması halinde lütfen bizi arayınız.

Faturam gelmedi.

Faturalar aksi belirtilmediği sürece ürün ile birlikte gönderilmektedir. Ürün içerisinden çıkmayan faturalar daha sonra adresinize gönderilir. Fatura tarafınıza ulaşmadığı takdirde lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Hediye ürünüm gönderilmemiş.

Hediye ürünler genel olarak sipariş ile birlikte gönderilir. Stokta olmayan hediye ürünler daha sonra size ulaştırılır. Sipariş paketinizde bulunmayan hediye ürünleri lütfen bize bildiriniz.

Ürünümü iade etmek istiyorum.

İade etmek istediğiniz ürün için "İade Koşulları" bölümünü okumanızı rica ederiz. Ürün iadesi teslim tarihinden itibaren 7 gün içinde sitemizden "İade Formu" sayfasından başvuruda bulunmanız doğrultusunda yapılabilmektedir.

Taksitle aldığım ürünün iadesinde limitimin tamamı açılır mı?

Taksitlendirilmiş kredi kartı alışverişleri iadelerinde tutarın tamamı sahibi olduğunuz kredi kartınızın bankasına tek seferde ödenir. Bu aşamadan sonra banka, bu tutarı kredi kartınıza her ay taksit tutarı kadar yatırır ve çeker. Bu işlem taksit sayısı kadar ay süresince devam eder. Eğer iadeden önce 1 veya 2. taksit vb. ödemiş iseniz; 1 ve 2 . taksidi hesabınıza yatırır fakat diğerlerinde olduğu gibi bu tutarları hem yatırıp hem de çekmez, sadece ekstreye + taksit tutarı kadar meblağ yatırılır. Bu tutarları ödeme yapacağınız aya ait kredi kartı ekstrenizde + Bakiye olarak görebilirsiniz.

Yapılan para iadesini hesabımda göremiyorum

İade ya da iptal sonrasında ortaya çıkan alacak tutarınız tarafımızdan online olarak kredi kartı hesabınıza geri iade edilir. İade işleminin hesabınıza yansıması ise bankanızın işlem sürecine göre değişkenlik gösterebilmektedir.

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.